En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Linn - 21 augusti 2011 11:52

Igår blev min kära vän Alva en ärbar kvinna. Hon gifte sig med Alexander och han tog hennes efternamn. Det gulliga är att det var Alva som friade till Alex i vintras. Många av dom bästa vänner jag har var på bröllopet igår och det var fantastiskt att få träffa alla.

      Vi snofsade till oss med Mys hattar innan vi drog till festen.


Alva hade designat sin egen klänning och var vacker som en sommarnattsdröm. Hon gifte sig barfota i gräset i Alex föräldrars trädgård. Det var så himla vackert.

 

Maten var jättegod, och folket var trevliga. Alva var vacker och glad och nöjd, och Alex var nog detsamma.

        Mina trevliga bordsgrannar, Elsa och Simon. Samt Simon och Danuta. Gästerna och sist men inte minst Ida :)

Idag är jag supertrött och slappar i soffan.

Jag älskar mina vänner!!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards