En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Linn - 23 augusti 2011 12:47

Jag kan inte säga att jag mår bra just nu. Jag kan inte ens låtsas att jag ler. För just nu gråter jag bara.

Mannen som öppnade mitt hjärta har ryckt det ur bröstet på mig.

Det kanske hade varit lättare om jag såg logiken i det.

Denna man låg och grät i mina armar och sa att han älskade mig och inte ville förlora mig. Och nu säger han att han aldrig älskat någon som han älskar mig, men han kan inte ha ett förhållande. Han vill vara fri att göra vad han vill och när han vill. Han vill inte behöva tänka på nån annan än sig själv. Han säger att han bara sårar mig när han inte kan vara den killen jag förtjänar.

När han inte kan bestämma sig.

 



Där kom ännu ett slag i ansiktet för Linn.

Det verkar lixom inte riktigt ta slut på smällar just nu. Och jag vet inte hur många kinder man ska tänkas vända andra sidan till om man bara har 2.


I gave you aaaaaaaaaaaaaall, and you rip it from my hands and you swear it´s all gone.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards