En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Linn - 8 augusti 2011 22:01

Hoppet är det sista som lämnar människan har någon vis människa en gång klämt ur sig.

Och det kan nog stämma, vad ska man annars kämpa för?

Livet är bra underligt ibland och verkar vilja sabba så mycket som möjligt för dom som redan kämpar som idioter.

Man kan säga att det inte går bra nu, varken för mig eller många andra jag känner.

Karin brukade säga att förra året var tigerns år och då går allt åt helvete.

Men vad ska man skylla på detta året? Att det snart är 2012 och jorden snart kommer gå under?

Nej jag tror inte på sånt. Jag tror bara på lagen om allts jävlighet.

Faller en faller alla.

Eller faller nåt faller allt.

Efter regn kommer mer regn och kanske lite åska och sen kommer skyfallet, hade nog passat bättre än efter regn kommer solsken just nu. 


Men som sagt, hoppet är det sista som lämnar människan...

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards