En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Linn - 25 augusti 2011 21:20

Idag vaknade jag och kände att nej!

Nu jävlar är det dags att göra något åt denna tragiska yta. Så jag gick till första bästa frisör och sa: Gör mig snygg.

Så jag fick 2 frisörer som slingade och fixade med mitt hår.

Jag är så nöjd!

          Blondiner har lite roligare, eller vad säger man?Och rosa kan man aldrig ha för mycket av..


Jag har fortfarande svårt att inte tänka på honom. Men jag försöker.

Men många tårar blir det.

Jävla idioti det här med att vara kär. Det gör bara ont.

Imorgon kommer Ida hem :) Hon behövs mig nu!

Av Linn - 25 augusti 2011 11:21

Killen som mina vänner räddade är nu i tryggt förvar, men jag måste säga att jag tycker att mannen som hade hand om ärendet, verkligen inte la i en extra växel för att hjälpa den stackars pojken.

Vi blev nästintill arga när han började prata om saker vi inte alls var intresserade av. Vi ville att han skulle få tak över huvudet, och någon att prata om sina hemska upplevelser med.

Han blev satt i ett hem för ensamkommande flyktingar.

Men han har tak över huvudet och mat. Det är alltid en början.


Efter denna känslosamma förmiddag, fick jag en chans att prata med herrn som stulit mitt hjärta. Men det blev bara tårar och inget vettigt kom fram.


Så jag och My bestämde oss för att vi skulle göra något åt saken, och ha en så trevlig kväll vi kunde.

Det blev 2 öl på ett ställe vid hornstull. Ganska mysigt.

    Vi kom på den briljanta ideén att vi skulle byta karma på Västerbron och bestämde oss för att moona på toppen.

Så det gjorde vi :)

Jag är så otroligt glad för att mina vänner får mig att skratta.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards