En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Linn - 30 augusti 2011 22:27

Är något jag aldrig riktigt varit intresserad av. Men när man har en vän som behöver hjälp för att sprida sitt budskap då man blivit felbehandlad, då ställer jag mer än gärna upp.

Så imorgon ska jag och Ida och Nathalie vara med i musikvideon för Slag Från Hjärtats låt Polisman.


Jag tycker ändå att dom har rätt i det som sjunger, och önskar att alla kunde se polisen som en trygghet istället för något att frukta. Jag har själv aldrig behövt utstå några orättvisor gällande polisen, men det är ett problem i samhället. Och så är det ju en bra låt också.


Jag fick träffa min mamma en sväng idag. Hon är i stockholm och hänger lite. Det var skönt att få en kram och få prata lite.

Av Linn - 30 augusti 2011 14:47

Idag exakt en vecka efter att jag blivit dumpad blir en annan person i min närhet det.

Man kan ju börja tro att nån har lagt en förbannelse över mig och mina nära och kära..

Den som har gjort det kan ju gärna få lyfta den nu. Det är nog, det räcker.


Jag har eventuellt ett jobb snart. Det är iallafall ett plus.

Man får glädjas åt en sak i taget. Och försöka tänka mest på dom positiva sakerna.

Men just nu är det ganska svårt att fokusera på dom.

I never learned to count my blessings, i choose instead to dwell in my disasters.. Är väl en ganska passande textrad just nu. Men jag försöker, försöker verkligen vara glad för det jag har.


 


Vad gäller herrn i mina tankar så slipper jag inte undan att påminnas om honom hela tiden.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards