En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Linn - 31 mars 2010 19:52

Slängde mig i solariet på lunchen, såg ju så sjukt blek ut på kortet och det måste det bli lite ändring på. Man vill ju inte bli misstagen för en skadeskjuten zombie och bli jagad med högafflar och skit.

Sen är det ju så himla skönt att få slänga sig i solariet en stund och få lite värme och ljus. Lite som terapi.

Dom här passen till 24 är så otroligt sega och speciellt när man känner sig lite halvhängig och trött. Tiden är seg som gummi.

Jag blir så seg på "våren". På hösteh blir jag deprimerad men på våren blir jag trött och seg. Och det slår aldrig fel. Dom flesta blir pigga som nyutslagna blommor men jag blir mer som en sengångare. Tills sommaren är här och jag svettas och får solexem. Oerhört positiv jag är men det är ju så. Ändå älskar jag sommaren mest av ala årstider. Man slipper slasket och kylan och mörkret. Vad jag skulle ge för att få bo i ett annat land med sol och värme. ( Om maten hade varit ok) Jag som är så sjukt petig med maten.

Men snart är sommaren här och det är bra!

Av Linn - 31 mars 2010 13:38

Morgonen börjades med att kila till frissan och slå sig ner i heta stolen. Efter 3 timmars färgande och tvättande har jag en helt fantastisk färg och är supernöjd. Mitt hår skiner som solen.

 


När jag satt i stolen kom Melissa med min present från Carin. Och min kära vän hade köpt lösögonfransar som passar mer än utmärkt till min klänning på lördag.

Jag har såna fantastiska vänner och kära. Jag får alltid saker som jag älskar.

Jag är nog ganska lätt att köpa presenter till egentligen då jag är ganskabestämd med min stil och vad jag gillar. Men det gör mig inte mindre tacksam för den ansträngning mina vänner gör för att göra mig glad.

    Sen att det var så fint inslaget gör ju inget heller ;)

Detta är resultatet av 3 timmar i stolen:

  Jag ser blek och trött ut, och det är jag också! Jag har feber och mår inte alls så bra men det är bara att bita ihop och komma igen. Inget ska få stoppa mig från att ha den bästa helgen.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards