En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Linn - 11 mars 2010 12:16

I och med att vi inte har så mycket att göra idag får jag gå hem lite tidigare. Det kan vara så värt att få gå hem nu när man är inne på 7:e dagen i rad att jobba.

Sedan gör jag helg. Ska bli så skönt. Ska inte ut och festa utan bara ta det lugnt ( osh stor städa ) förhoppningsvis.

Om jag får lite energi tillbaka. Men vore bra med en ordentlig vår städning nu faktiskt. Rensa ut lite skit och så.Skulle behövas faktiskt. Börjar se ut som fan hemma. Och jag trivs inte med det.

Av Linn - 11 mars 2010 08:27


Hon var ett tappert litet djur igår och låg helt stilla och var snäll när vi rakade henne.

Vi fick självklart inte ta alla tovor men den värsta på bröstet är numera ett minne blott. Nästa gånga tar vi resten.

Jag tror att hon förstod att det vi gjorde var för hennes eget bästa när hon bara låg stilla och lät oss ta bort den.

Hon är en helt fantastisk katt och så himla vacker. Så fort jag flyttar till ett ställe där jag kan ha henne och hon kan gå ut kommer hon hem till mamma igen.

Min lilla princessa.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards