En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Linn - 1 mars 2010 22:27

Jag har haft min underbaraste Carin här. Vi har druckit Te och snackat strunt. Carin lånade aceton och målade naglarna och jag tog ett fotbad. Så himla mysigt med goda vänner som kommer förbi och bara slappar och känner sig hemma. 

Jag är trött och fundersam och sitter och kollar på boston teaparty. Och dom frågar varför finns det ingen kondom som smakar kuk?

Hahaha vilken jävla fråga. Ja kuk kanske inte är vad man helst stoppar i munnen om man får välja mellan jordgubbar eller kuk. Eller har jag fel?

Hahaha.

Carin har bestämt sig för att flytta hem och det gillar jag!!!!

Hon är en fantastisk vän som jag uppskattar väldigt mycket och det ska bli skosigt att hon kommer hemåt.

Så vi kan dricka te och snacka skit och äta tillsammans.

Välkommen hem Carit!

Av Linn - 1 mars 2010 08:43

Det känns som att det aldrig slutar snöa... Och jag vill bara att snön ska försvinna. Helst av allt hade den bara fått upphöra istället för att tina bort och bli ett enda slaskigt inferno. För tänk när all den här snön får för sig att tina, man kommer ju behöva gummistövlar. Kanske borde införskaffa sig ett par.

Var i sundsvall i helgen och shoppade lite. Fick lite saker till hemmet och nån tröja och ett par sjukt snygga skor. Det är sjukt hög klack så jag blir så jävla lång.

Frisse provade mina skor på festen och även fast han hade dom på sig var han inte längre än mig. :D Festade med massa folk i lördags. Vi skulle vara hemma hos emmy men alla gick till frisse istället. Och det var sjukt kul där. Sedan gick vi till kåtorna som dom ställt upp på gatan. Men det var så mycket folk och trångt och jävligt så vi gick och åt istället. Skulle gått in på krogen men det var alldeles för lång kö.

Igår fick jag mens samtidigt som jag var bakis, sjukt kul blandning kan jag upplysa er om. Jaja ännu en arbetsvecka har börjat!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards