En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Linn - 26 mars 2010 15:15

  Det är inte bara tvättbjörnarna som tycker att det här vädret suger. Det är blött och kallt och tråkigt. Kanske blir det ännu lite tråkigare bara för att man vet att man jobbar helg och börjar 07.00 och tiden dessutom skall ställas fram så man får en timmes mindre sömn. Vilket betyder att jag börjar 06.00 söndag morgon. Det suger rätt rejält. Allt blir liksom mer tråkigt när vädret är depp. För när solen skiner även om man sitter inne blir man lite piggare och orkar lite mer.

Ikväll blir det film hos Linda. Vi hinner knappt umgås längre känns det som. Men idag ska jag hänga med min babe :D

Av Linn - 26 mars 2010 09:52

  Japp här är dom mina nya skor som ännu inte är i min ägo men betalt och klart!

Jag kan ju inte låta bli att handla på ebay, dels för att det är så billigt och dels för då kan man köpa saker som ingen annan har i samma stad. Och jag blev så sjukt kär i dom här skorna. Så nu är dom mina och på väg till mig från USA.

Jag tänker inte ens berätta vad jag gav för dom. :D Kommer inom 7-12 dagar.

Behövde verkligen ett par nya skat/sneakers. Dom andra "vita" jag hade var helt inte vita längre och det var dags för ett par nya helt enkelt. Även om man älskar sina skor som mest när dom är som fulast.


Jag var på body attack pass med Linda igår.  satan va jobbigt det var! Trodde jag skulle dö där ett tag. Var kanske inte en så bra idé att äta på sylos innan man skulle träna. Men men skam den som ger sig.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards