En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Linn - 6 mars 2010 16:38

Åh jag sitter här på jobbet helt ensam i ett rum och poppar musik och kommer i party humör så gott det går i denna dystra byggnad.

Ikväll ska det dansas!

Jag ser verkligen fram emot kvällen.

Hoppas det är bra musik ute så jag orkar dansa mer än en låt haha.

Men tiden går så sjukt sakta när man längtar.

Sååååå saaaaktaaaaa..


Av Linn - 6 mars 2010 10:01

Ikväll blir det partaj med lite vänner jag sällan festar med, men det ska bli riktigt kul att dom lyckats få barnvakt så dom kan svänga sina lurviga haha.

Jag fyller ju 26 om en månad och har insett att nu ska man bli vuxen på riktigt.

Jag har vuxna vänner med barn och hus och diverse annat vuxen relaterat. Själv bor jag i en etta har inga barn och en trasig bil. Men jag har iallafall hälsan.

Jag har lyckats vara ganska frisk nu en längre tid och det är fantastiskt.

Med mitt bebis immunförsvar så är det en stor vinst att slippa ligga hemma sjuk hela vintern.


Ser iallafall fram emot kvällen, även om det blir lite stressigt. Slutar halv sju och ska springa hem och göra mig iordning. För att möta upp mina vänner och partaja.

Jobbar imorgon också till 22 men börjar inte förens 13.30 så det får funka.

Lillasysterkanin är i Umeå på House of metal eller nåt sånt, hoppas hon har roligt.

Back to tha slaverii..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards