En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Linn - 17 mars 2010 18:03

  Sjukt söt bild.

Och snart är våren här. Wiiioooiiiooo

Och jag har tråkigt på jobbet, blir mycket bloggande då. Men man får ju hålla sig sysselsatt ;)

Måste hitta lite ny musik snart också. Börjar lessna på samma gamla man lyssna på jämt. Give me some tips!

Av Linn - 17 mars 2010 16:38

Jag velar alltid mellan om jag ska våga göra en drastisk förändring av håret eller inte. Men det blir alltid inte..

Jag önskar att jag hade modet och styrkan att bara ta steget. Men jag fjantar på med samma gamla långa hår som egentligen är ganska tråkigt eftersom jag bara sätter upp det.

Men jag är ju en riktig fegis..

Av Linn - 17 mars 2010 13:26

Melissa och jag tog en fika idag. Väldans trevligt med lite umgänge så där på dagen innan jobbet. Hon ska snart flytta till stockholm så jag passar på att träffa henne så mycket jag hinner innan hon flyttar.

Gud jag är så laddad inför åre resan. Att få åka snowboard vilket jag gör alldeles för sällan egentligen. Och få åka till min gamla hemby typ. Jag har ju flyttat en massa men en av dem haha. Även om det inte är samma som förut så är det enda en del av mitt hem. Förhoppningsvis hinner man springa på lite folk också.

Nu ska det jobbas!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards