En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Linn - 15 mars 2010 23:58

Idag har varit lite av en fuldag för mig. En sån dag när jag bara inte kan förstå att någon alls kan känna nån sorts attraktion till mig. Håret är lagom fult för att inte göra som jag vill, men inte tillräckligt fult att man gör en kraftansträngning för att fixa det.

Kläderna jag valde idag kan man noh ifrågasätta mer än 3 gånger och hela min aura utstrålar vilken primadonna jag känner mig som idag.. eller?!?

Jobbet funkade väl, same old same old. Sedan kom Malin och Daniel och klippte våfflans klor. Så nu halkar hon inte på kaklet eller vad det nu heter på badrumsgolvet. Sedan raskt iväg för att gå på ljus-party hemma hos matilda.

Beställde lite ljus så det ska lukta mumma hemma. Beställde honungsmelon och mandarin och nåt mer. Bara göttans.

Kvällen har jag spenderat framför tv:n/datorn och lyssnat på musik och bara slappat. Förhoppningsvis blir imorgon en lite finare dag ;)


Ser fram emot helgen, ska till åre över dagen på lördagen med några goa tjejer och få åka snowboard och hänga lite och gå på afterski!!

Förhoppningsvis hinner jag träffa lite vänner också. Om dom kommer och tar en jävel med mig.

Av Linn - 15 mars 2010 21:29

jävligt nödvändigt med dator och tv på samtidigt har jag hört!

 
Av Linn - 15 mars 2010 08:36

jag haft en massa att göra och bara städat och vilat och träffat massor med vänner och syster så jag har inte haft tid att skriva helt enkelt.

Storstädat hela lägenheten har jag gjort. Vilket var extremt skönt. Så nu kan man praktiskt taget äta från golvet. Våfflan verkar mindre nöjd över att inte ha sina gömställen bland klädhögar men nöjd över att det är rent tror jag.

har gjort en massa och ingenting i helgen känns det som. Jag har iallafall varit nykter hela helgen.

Laddar inför helgen då jag ska till åre med brudarna!

Ska bli så sjukt kul å få åka lite och hänga med enbart tjejer och få ha lite kul.

Vi ska ju bara vara där över dagen men fan va kul det ska bli.

Nu är man tillbaka på jobbet.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards