En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linn - 9 mars 2010 23:21

Har haft väldigt trevligt med Emma, Malin och söta lilla Olivia ikväll.

Ätit godis och chips och fått fina linnen av Malin som hon inte ville/kunde ha längre. Hemskt generöst faktiskt.

Det var iallafall väldigt trevligt att bara få hänga lite och lukta på alla goda ljus som emma ska sälja i framtiden.

Undra om man ska ha ljusparty kanske??

;)

Av Linn - 9 mars 2010 12:06

Idag försova jag mig, pinsamt värre. Men lyckades komma mindre än en timme sent.


Ska dejta Emma ikväll och kolla på desperate housewives. Det var länge sen jag hängde med emma och det ska väldans trevligt att umgås lite.

Kanske till och med blir lite godis och chips om jag har tur ;P

Jag försöker att inte äta så mycket sånt, men vid speciella tillfällen kan man få unna sig.

Är ganska trött och hoppas jag lyckas somna i tid idag.

Låg vaken till 3 inatt och kunde bara inte sova.

Jaja.. Back to work.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards