En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Linn - 5 mars 2010 16:54

  Och jag önskar mig en biljett till lady gaga i Globen den 7 maj!

Så vet alla.

Av Linn - 5 mars 2010 14:28

Japp nu sitter man på slaveriet, solen skiner utanför och jag har iallafall hunnit med ganska mycket under dagen. Fikat med Lisa, kollat lite när Carin och Albin bowlade och hängt med Ellen en sväng.

Jobbar till 23 och det känns lite som att dö inombords, speciellt när man börjar 10 imorgon men men vad gör man?

Satt och prata bröllop med Lisa, tycker det är så himla kul att hon och Fredrik ska gifta sig i sommar.

Det blir mitt första bröllop jag går på på år och dar, och det första som inte involverar mostrar och släkten.

Spännande. Men vad ska man ha på sig??

Man vill ju inte ta på sig nåt alldeles för fancy. Men får kolla vad Lisa ska ha och sen bestämma.

Skoj som fan ska det bli iallafall.

Jag hade ju beställt ett linne som det stod I <3 Dexter på. Och det kändes mer naturligt att ge det till henne eftersom Fredrik kallas Dexter typ.

Skit snyggt var det iallafall.

Jaja nu ska det slavas.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards