En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Linn - 4 mars 2010 19:52

Idag vaknade jag relativt tidigt för att vara jag, var till och med vaken när mamma ringde halv tio. Vilket inte hör till vanligheterna. Hon brukar vara den som väcker mig ALLTID när jag har sovmorgon.

Carin och hennes son Albin sparkade ner till mig och vi drog ut med kameran i högsta hugg.

Vi tog en massa hopp kort och lite annat smått och gott.


Efter fikande och fotande gick vi hem till mig. Och jag bestämde mig för att testa lösnaglar. Har bara haft det en gång tidigare och denna gång blev det franska tippar. Blev relativt bra för att vara första gången.

Kort på det kommer vid ett senare tillfälle.


Här kommer ett urval av korten vi tog idag:

                                           

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards