En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Linn - 16 mars 2010 19:09

Nu är det inte länge kvar tills jag blir 26. En sorgens dag enligt mig. Jag får alltid sån ångest över att jag måste sluta gilla hello kitty och rosa och börja bete mig annorlunda och moget. Jag är väl inte omogen så men vilka andra 26 åringar samlar på hello kitty och älskar rosa? Inte många jag känner iallafall.

Men samtidigt gör det ju mig till den jag är. Min egen lilla personlighetsskapare.

Men nu börjar dödsångesten krypa på mig. Har alltid varit lite rädd för att dö.

Jag gillar inte tanken med att inte finnas längre. Att maskar ska äta upp mig och att jag ska ruttna bort. Det funkar inte att tänka på det. Precis som med rymden och hur stor den är. Jag får ren och skär panik när jag förstår hur liten jag är egentligen.

Men nog funderat på det nu. Kan ju inte sitta på jobbet och fundera sönder mig.

Lillasyster sitter på emmas plats idag skönt med lite sisterlöööve på jobbet.

Men nu ska jag jobba vidare.

Av Linn - 16 mars 2010 14:43

Av ida igår på posten. Och blev riktigt överraskad. Jag har länge och ofta tjatat om att jag inte har någon tavla hon gjort eller någon teckning heller för den delen. Och hon överraskade mig med dessa vackra teckningar!

    Dom är fantastiska!

TACK IDA!!!

Idag har jag fikat med melissa på stan och Lisa var med på ett hörn också. Och ska strax gå till jobbet. Var även upp på vårdcentralen och lämnade prov för urinvägsinfektion. Skulle få svar imorgon. Jag är lite smått less på att man aldrig får vara helt frisk.

Men men jag härdar i och ger inte upp och kämpar emot så gott det går.

Nu ska det promeneras i det vackra vädret. Ciao!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards