En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Linn - 29 april 2009 13:48

Nu är han här igen min pojke. As nice. Dock var jag svin trött inatt när jag hämtade honom. Och tänkte att jag skulle få sova länge idag. Men solen och värmen tänkte inte samma sak som jag tydligen, måste verkligen skaffa persienner.

9 imorse ville jag tydligen vakna efter att ha sovit från 5.. tack livet för att det är underbart.

Mys var det iallafall att slippa vakna upp helt själv. Vi duschade och drack lite kaffe sen iväg till gamla lägenheten för att ta det sista. Körde med skräp till sopstationen och städade klart det sista i lägenheten. Så skönt att det är klart nu. Hoppas Amanda kommer trivas där. Imorgon är det fest och så kommer min vän Karin. Fan va jag saknat henne. Hon är så knäpp och rolig så jag vet inte vart jag ska ta vägen runt henne ibland.

Nu har jag en hel arbetsdag framför mig och ser faktiskt inte fram emot det n'är jag hellre sitter hemma och spelar xbox med min pojke :P


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards