En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Linn - 21 april 2009 21:37

Jag har ju förklarat om tjejen som bodde hos mig och lånade pengar av mig för  biljetten hem när hon skulle åka tåg. Jag betalade med mitt visa kort och har inte fått tillbaka dem pengarna. Idag såg jag hennes mamma på solariet och sa till henne att hon skulle be denna person höra av sig till mig eftersom hon inte hört av sig på 3 veckor.

Jag sa att inget om att hennes mamma skulle betala, utan att hon skulle be henne höra av sig annars skulle jag ta ärendet vidare. 


Nu anklagar hon mig för att ha bett hennes mamma betala och att hon inte tänker betala de pengar hon är skyldig mig. Jag har nu sparat alla sms samt tagit print screens på hennes och min konversation så hon kan ju försöka komma undan. Det jobbiga är att man känner sig som en idiot som gått på niten att vara snäll mot någon som behandlar en på det viset. 


Jag vill bara skrika rakt ut och bli förbannad. 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards