En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Linn - 2 april 2009 09:12

Paniken börjar sprida sig i min kropp..

Igår tänkte jag på allt jag inte åstadkommit i livet innan jag fyller 25.

Jag har alltid trott att jag skulle ha barn och hela svensson paketet innan jag fyllde 25. Eller iallafall på god väg att få. Och detta fick mig att verkligen förstå vart i livet jag är. Jag må vara en liten nörd som har fått dille på Hello kitty och rosa. Men jag har precis samma strävan och mogna tankesätt som en vuxen. Att jag sedan låter barnet i mig springa vildt är ju egentligen bara nyttigt.

Min vän lugnade mig även igår. Går igenom lite jobbiga saker just nu bara. Och samtidigt sluta röka medans allt det här pågår är ingen lätt uppgift. Men jag kämpar.

Idag kommer dom! Min maffia.. Med fejjolito i spetsen, stackars katt som blir slängd genom landet gång på gång.

Men hon ska stanna hos mig tills mamma och pappa flyttar upp.

Blir till och med träning idag klockan 20.00

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards