En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Linn - 28 april 2009 11:08

Självklart som vanligt när man vill sova länge vaknar man tidigt. Och denna gång inte för att det är ljust ute nej utan för att det åskar så man vill hoppa ur sängen, och fejjan får frispel och jamar som fan.

Halv nio slog man upp ögonen, men jag tjurlåg till halv tio ändå.

Har fått lite mer donat i lägenheten nu. Börjar snart kännas som ett hem. Men det saknas en soffa. Men det kommer väl längre fram.

Anledningen till att jag ville sova länge var ju för att jag ska hämta Ola inatt halv 4. Jippie.. Jag är sååå glad att han kommer så ja får gosa lite men känns lite överkurs att åka så sent..

Men men jag slutar ju sent idag och börjar halv två imorgon så förhoppningsvis får jag sova lite inatt. Ska försöka hinna med att göra klart i gamla lägenheten idag också så jag slipper den skiten.

I övrigt är det väl överlag bra, det gamla vanliga ligger väl och pyr. Typ hur ska jag ha råd att leva, vad händer på sista april, när ska människor ta sitt förnuft tillfånga?? 

Men men nu tar vi en sak i taget.

Ciao

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards