En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linn - 1 april 2009 13:43

Ingen har lurats än vad jag vet. Och förhoppningsvis slipper man sånt idag.

Helgen i Åre var både trevlig och bra och alldeles för mycket på en gång.

Jag kunde inte låta bli att känna mig stressad hela tiden. Och blev alldelels för mycket fylla och alldelels för lite sömn. Va trevligt att åka lite bräda även om det inte var det ultimata.. Mycket vind och transport sträckor.  Ingen bra kombination. Orkade inte ens med After ski.. Lördagen blev det mycket fylla och massa roligt folk.

Söndagen fick kim ta ratten och jag ville bara hem..

Måndagen låg jag bara med en förjävlig huvudvärk. Orkade inte nånting och lite halv feber.

Tisdag var inte mycket bättre.. Men idag känns det bättre, lite hängig och halv förkyld men på bättringsvägen. Imorgon kommer familjen till mig!!! Ska bli skönt att träffa dom igen. Fyller ju 25 på lördag och har lite smått panik inför det.

Men ska bli kul att ha lite fest och så.

Nästa helg kommer Ola! Han gör mina dagar så mycket trevligare. Idag skrev han nåt som var så himla sött till mig så jag tänker stjäla det och klistra in det här:

Hej Linn, du är så söt
Även efter det regnat, och du blivit blöt
Att få prata med dig, varje dag
Är det som gör, att hjärtat känns till lag
Min lilla sötnörd, du är så fin
En dag ska du bli min!


Hihi sötnörd det är ganska sött.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards