En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Linn - 11 april 2009 21:06

Ja imorgon den här tiden sitter jag i bilen på väg mot Sundsvall för att hämta Ola. Jag är nervös och och glad, och längtar så otroligt mycket. Ola får mig att känna mig som en hel människa. Han uppskattar mig för mig och ser kvaliteér i mig som jag inte ser. Han får mig att tänka ett steg längre och uppmuntrar mig att tänka positivt.

Han är snygg och söt och trevlig, har fötterna på jorden och en humor som jag inte riktigt förstår men den kan vara rolig. :P 

Kan man kräva mer? Det är precis vad jag vill ha och behöver. Så förhoppningsvis känner vi likadant efter att ha träffast, så alla ni därute önska mig lycka till. 

Känner att han kommer i precis rätt tid i mitt liv och ger det en guldkant jag saknat så länge. För er som känner mig eller har följt min bergochdalbana till liv vet att jag kämpat för att finna någon. Och när man väl ger upp faller det i knät och är envist och ger sig inte förens det krupit under huden på en. (på ett bra sätt)


Ska väl lägga mig snart så att det blir imorgon!!! Dessutom är jag ganska trött men så satans nervös att jag inte ens orkade kolla på film med Linda och Kim. Hahaha lata jag inte orkar det.. Vad har det tagit åt mig. Nej nu ska jag yra runt lite till här och greja innan jag slänger huvet på kudden.

Sup lugnt ikväll nu.


Av Linn - 11 april 2009 07:15

Sitter på jobbet, klockan är alldelels för lite för att vara uppe på påsk. Nu ska man ligga och jäsa och sova på all god mat och godis. Men inte Linn.

Inte blir det nåt påsk firande här inte. Jag har nog aldrig varit mycket för att pynta överhuvudtaget. Jag jul pyntar inte, varför ska jag göra det? Jag har ju ändå bara firat jul på jobbet de senaste 2 åren. Och påsk orkar jag inte ens bry mig om.


Ikväll ska jag hem till Linda och titta på film. Tillsammans med henne och Kim. Dom är tillsammans nu och passar riktigt bra ihop. Grattis till dom.

Det blir nog lite middag också. Och förhoppningsvis lite GH WT. Jag vill spela trummor, det var ju så längesen nu. Men Björn du kommer saknas.. Vi är ju inte Dancefloor Ninjas utan dig!!!


Imorgon anländer Ola, gud jag är så nervös så jag inte vet vart jag ska hä mig nånstans. Men det är så spännande och roligt så det kommer nog gå bra.

Roligt att det händer något nytt i mitt liv. Kan behövas.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards