En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Linn - 6 april 2009 21:47

Ja jag är nog fortfarande lite bakis även idag. Men jag tog mig upp imorse och tog mig till joMen man är verkligen inte i form idag.

När man jobbar tidigt går tiden lite fortare och dagen känns inte lika lång på jobbet. Men som det smartskaft man är går man  och lägger sig en sväng, och ska bara "sova lite" men lyckades slockna 3 timmar. Bra Linn!

Så nu kommer jag ha problem med att somna idag igen. Skulle ha gått på en promenad för att göra av med energi men med snöblandat regn är det inte speciellt lockande.

Inte min dag idag kanske.. 

Vid den här tiden om 6 dagar ska jag hämta Ola i sundsvall och det ska bli riktigt trevligt.. Fejjan ligger och myser i mitt knä och det känns så skönt att hon är hos mig igen.

Även om det bara är för en liten tid.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards