En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Linn - 5 april 2009 22:00

Gårdagen var underbar. Jag tränade med Linda, Kim och Jonny på morgonen. Jag vaknade ju såklart 07.00 och kunde inte somna om av all spänning.

Efter träningen åkte jag hem och piffade iordning inför gästerna.

Många kom och grattade mig och jag fick helt underbara persenter, blommor och en drake och en rosa skruvmejsel.

Alla mina vänner känner mig väl och det märks. Av Linda fick jag en liten rosa platt tång. Underbart söt.

Jag fick blommor av Per och ett blomsterbud kom med en helt fantastisk bukett från Ola. Helt fantastiskt att han tänkte på mig när han är ända borta i England.

Efter god smörgåstårta och trevligt sällskap var det dags att svida om till party kläderna. Kent och Amanda anlände först och sedan droppade det in folk lite eftersom. Jag fick hello kitty sängkläder av Frisse och Champagne av Björn och Ante. Upskattas högt.

Överlag var det en jätte trevlig fest och blandat folk som inte kände varann sen tidigare, enda besvikelsen var att min tjusiga catsuit (madonna, H&M) gick sönder i dragkedjan så jag fick byta om till en söt klänning istället.

Och vad jag har fått höra idag så uppskattade alla festen och hade trevligt.

Tack alla som gjorde min dag till en underbar dag.

Idag är man lite sliten och trött men det är det lätt värt.

Nu är det en vecka sen kommer han...


Idag kom björn förbi och berättade att han hade sett en tjej idag som annars är väldigt söt men idag var dagen efter skabbig. Han uttryckte det så här:

- Tänk om man var så och träffade en as snygg kille, en sån som man inet sett sedan snygg året 98 och får med sig honom hem. Och sedan dagen efter ser ut som en blandning mellan Shrek och en bajskorv.

Jag skrattade så gott.

Det han ville få fram var att en del är bra på att sminka sig och se jävligt bra ut men utan smink ser ut som fan. Tydligen tillhör jag ej denna kategori. Det tackar jag för.

Du är för bra björn var tvungen att ta med det.

Jobb imorgon. Det ska bli lika kul som vanligt ;)

Emma kom förbi förut också och gav mig en jätte söt present. En Hello kitty skål med godis ägg i. Och ett fint kort och chips, she know what a bakfylla needs. Hahaha nej dags att sussa. Nightyoooo

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards