En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Linn - 10 april 2009 21:01

Jag vet inte vad som flugit i mig idag. Efter det otrevliga sms samtalet jag hade med en vän som är skyldig migs pojkvän. Har jag inte kunnat glädjas åt speciellt mycket. Börjat gråta för ingenting mest hela dagen.

Orkar inte prata i telefon eller umgås med någon.

Jag har ju stressat och haft det ganska tumult artat runt mig en tid nu igen, och kommit ur balans. Då direkt när det börjar tilta i huvudet på mig så sitter man där gråtandes. 

Att jag ska vara så himla känslig..

Behöver lägga mig tidigt börjar 7.00 imorgon. Gäääääsp.. Kul att jobba svin tidigt när alla andra är ute och festar. Iofs hade jag nog inte haft annat än en sjuhelvetes fjortis fylla idag.  Så vi skippar det tror jag.

Men ska nog ta en öl och lugna nerverna iallafall. 

Slipper ju snart sova själv i några nätter iallfall.  ;) 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards