En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Linn - 3 april 2009 22:48

Jag börjar falla, alltså mitt inre börjar vakna. Delar av mitt känsloregister börjar få liv igen, och det skrämmer mig så otroligt mycket. Mina murar rasar och jag är rädd att stå där naken och utskrattad. Jag lägger väldigt mycket i det här. Förväntar mig mycket.

Jag försöker att inte förvänta mig för mycket. Man vet inte om det total kraschar och går helt åt fan. Men det känns som att det är äkta från både min och hans sida.

Och vill man så går det. Det har min mamma sagt :P

Det är bara en ganska skrämmande situation att befinna sig i. Förväntansfull och rädd. Rädslor för min egen skull också, att jag inte skall räcka till.

Varför får man alltid dom känslorna, man är väl fullt tillräcklig som man är.

Mer kan man inte ge, eller vara.

Det är samtidigt spännande att känslorna spritter i hela kroppen, nu vill jag bara känna hur han känns mot mig. Om han har len hud, luktar mys och får mina ögon att glittra. Men 9 dagar till får jag vänta.


Imorgon kommer lite folk på dagen och ska äta smörgåstårta och kakor. Ska även försöka slänga ihop en tårta. Hihi lättare sagt än gjort men roligt ska det bli.  Sen på kvällen blir det fest i min lilla lägenhet. Kommer nog bli en ganska blandad kompott men det är kul på samma gång.

Nya möten och gamla bekantskaper.  Ska bli skönt att bli av med ångesten inför morgon dagen. För klockan 14.14 den 4/4-84 föddes jag och vid klockslaget är jag 25 och då behöver jag inte oroa mig förens nästa år.. Eller..

Nej ska krypa i säng så jag orkar upp å träna innan allt svullande.


Av Linn - 3 april 2009 21:34

Idag fick jag detta vackra på facebook av min kära storasyter:

"A Tribute to Linn"

Waking up was kind of strange
The past two years have made a change

You are barely on my mind
Saying goodbye sure takes time

Today you should turn twenty five
With your best time flying by
Not knowing where your future lies
And all prepared to conquer life

We get no answers from the past
No how the fire spread so fast

But New Year's Eve all turned black
Sometimes you're lucky
Sometimes you're not
http://www.youtube.com/watch?v=SCchrKTVt3A&feature=PlayList&p=07BE40DDC6F0F237&playnext=1&playnext_from=PL&index=45

En låt av Anna Ternheim. Och min syster om nån känner mig. Och vet vad man gått igenom och då passar det in. TACK! 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards