En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under december 2009

Av Linn - 15 december 2009 17:47

  Gud va jag saknar den här frisyren. Jag funderar starkt på att ha samma igen. Men jag vet att jag kommer ångra mig när jag måste färga utväxten varje månad.

Men jag såg fan riktigt bra ut iallafall på det här kortet.

Nu är man i vlet och kvalet. Men förmodligen kommer jag fega ur.

Jaja nu ska det gymmas med Linda. Blev inget igår, Linda hade feber.

Men idag ska det brännas fett.

Av Linn - 14 december 2009 17:36

Ska springa av mig skiten. Minst 30 minuter på löpbandet. Linda ska träna lite lugnt hon också. Förhoppningsvis somnar jag som en klubbad säl.

Av Linn - 14 december 2009 16:52

Hoppas att personen i fråga blir nöjd nu.

Jag var och hälsade på en person förra helgen. Hela helgen kändes riktigt bra, för min del vill säga. Kan inte svara för den andra personen.

Efter ett samtal på lördagen om att båda två hade gått och väntat på att den andra personen skulle ta första steget blev det till och med riktigt mysigt.

Vi pussades och kramades och det var hur mysigt som helst.

Söndagen spenderades i soffan med mys och skit tråkigt skid skytte.

Jag får en puss och en kram när jag ska åka och vi säger att vi hörs senare.


Jag skickar då två sms den kvällen och tackar för helgen och så. Även ett där jag skrev att jag hoppades att han fick sova gott.

Kan ha ringt en gång också.

Dagen efter skickar jag även ett sms men får inget svar.

Personen loggar in på msn, och jag skriver till honom för att det gör man när man tycker om nån.

Får inget svar och blir blockad.

När hela dagen går och man inte får nån som helst kontakt börjar humöret skifta.

Och ja jag kanske har betett mig som ett jävla psyko och skickat en massa sms och ringt för att få en förklaring.

Och när man blir förbannad och blir totalt ignorerad och inte kens kan få en jävla pissig bortförklaring kan man lätt gå över gränsen. Eller iallafall jag.

Vilket verkligen inte är till min fördel. Jag blir elak och otrevlig och ger mig inte förens jag fått ett svar.

Så ja jag var ett jävla psyko och ville bara ha en förklaring.

Det tänker jag inte förklara bort. Snarare står jag för det. Det visar ju att man bryr sig även om det kanske gick lite över styr. Men jag är så jävla trött på att bli behandlad som skit när jag väl släpper folk inpå livet. Och bli sårad och spottad på. Jag kan känna att jag kanske överreagerade, men jag har nog nått en gräns för vad jag klarar av nu faktiskt.


No one ever really wins in heartbreak warfare..

Av Linn - 14 december 2009 13:45

Jag blir så jävla förbannad på mina föräldrar. Att dom inte kan sköta saker själva.

Nej dom ska ringa och göra mig och min syster upprörda för att dom inte kan bete sig. Och vi sitter på jobbet. Och måste ta oss bort från det på grund av deras jävla omogna beteende.

Jag rasar fan snart ihop på grund av det här.

Jag ska inte behöva ta all den här skiten.

Ger upp nu.


Av Linn - 14 december 2009 01:59

  Tydligen finner han det väldigt komiskt att håna mig inför sina vänner..

Det tackar vi för och uppskattar uppmärksamheten.  

Av Linn - 13 december 2009 20:32

Man mår alltid lite bättre efter att ha legat i solariet under lunchen   .

Så då får man unna sig det även fast man egentligen inte har råd.

Men man känner sig lite snyggare och lite gladare.

Det är ju aldrig fel.

3½ timme till hemgång. Gud va jag längtar!! Varit segt å jobba till 24 hela helgen.

Men hann med en öl på hörnan med Jakob igår efter jobbet iallafall. Skönt å få dricka en öl och snacka skit.

Nu till helgen är det ju Dead by april!!! Ska bli as kul. Dessutom är jag ledig fredag-söndag så det blir långhelg. Guud va skönt. Ska hinna med en massa hade jag tänkt men det vet man ju hur det blir. Men man kan ju hoppas att man hinner hälften. Men det ska bli så förbannat kul å gå ut och röjja i mina nya skor!

För gud va snygga dom var och passar som om dom var gjorda för mig. I love högklackat.

Jaja tillbaka till slaveriet.

Av Linn - 13 december 2009 15:42

Fan jag blir så förbannad på mina föräldrar. Dom ringer mig när jag ska på jobbet och bråkar och jag orkar inte med det. Ska man behöva sitta här hela jävla kvällen och fundera på det. Kan dom inte bara sluta ringa mig och klaga på varann och anklaga?

Fan jag hatar jul tider, dom har fan alltid varit piss. Allt bara går åt helvete då och nu kan jag inte ens jobba bort den här julen. Det suger.

Nej man kanske skulle ta och stänga av mobilen och bara skita i folk helt. Sitta hemma med släckta lampor på jul och bara sova bort hela dagen.

När ska det ta slut på skit? Vad får jag för att ställa upp för alla hela tiden? Inte nånting. Men sån är jag. Jag kan inte sluta bry mig om folk även om jag blir nedtryckt. Men men det är bara att bita ihop för fan.


Känns bara som om att det har varit lite mycket på senaste nu.

Det får gärna göra lite uppehåll. Vore trevligt med en glad överraskning nångång lixom.

Har iallafall fått den sämsta förklaringen i världshistorien men det är ju en förklaring iallafall.

Jag var tydligen för jobbig som skickade några sms och skrev till honom på msn.

Vilket jag kan tycka är helt normalt när man är intresserad av nån och precis varit där över helgen. Men det är ju bara jag. Men nu kanske jag kan släppa det, förhoppningsvis.

Av Linn - 12 december 2009 18:44

Jag kan förstå att människor kanske kan tycka att det är roligt att leka med känslor. Och att man kan finna nån sorts njutning i att såra andra om man själv blivit sårad av den personen. Det har jag full förståelse för. Även om det inte är rätt finns ändå en viss förståelse.

Men att rent ut sagt bara leka med människors känslor utan anledning är för mig helt ofattbart.

Och att sedan vara nöjd över det är bara helt sjukt. Men är man arbetslös och inte har bättre för sig än att såra andra så kanske det är den enda njutningen man har i livet. Men jag tror på Karma och det är säkert nåt här i livet jag gjort för att förtjäna det. Och jag tror att alla får vad dom förtjänar.

Eller jag kan iallafall hoppas.   

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards