En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Linn - 22 december 2009 18:20

Men det är så mycket som händer nu runt omkring mig.

Igår var jag ledig och städade och grejade hemma. Träffade Maria och fikade lite på stan och tränade med Linda. 30 minuter på löpbandet, fan va skönt det var.

Hem och duschade och gjorde en gratäng i ugnen medans jag duschade. Kung å få äta nästan direkt.

Idag började jag 15.30 och fick faddra dom nya till 18. Jobbar till 24.

Och jobbet har förbjudit spotify och msn så nu går tiden om möjligt ännu saktare.

Jag jobbar som bäst när jag får trä på mig mina lurar och bara flyta iväg med musiken i öronen. Man kopplar som bort allt runtomkring och går in i workmode haha.

Men inte ens det får man göra längre. Skitdåligt!

Så nu får man börja ta med sig mp3 spelare och bli pirat igen.

Imorgon kommer lönen och då ska jag köpa julklappar, självklart är jag ute i sista stund. Det blir bäst så.

Mamma kommer in så vi ska shoppa tillsammans. Blir nog en fika också om jag får min vilja igenom.

Men nu skall jag jobba i tystnad till 24.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards