En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Linn - 3 december 2009 10:56

Idag ska jag ta ellen halva dagen. Har tagit lite ledigt och ska passa min princessa. Hade henne på besök igår efter att Emma var snäll och passade henne när jag och emmy jobbade.

Hon hade jättekul hos emma och bakade pepparkakor och busade.

Hade dom på middag igår och dom stannade hela kvällen. Ellen fick duscha i mossis fina dusch. Hon älskar att duscha i den.


Idag ska vi gå på biblioteket och läsa böcker och på lilla cafét och dricka varmchoklad. Och bara ha en mysdag. Det är ju så sjukt kallt ute så man kan ju inte hitta på nåt ute.


Imorgon tar jag bettan och Linda och drar till ö-vik, så ikväll ska det tvättas det sista och packas och fixas. Man måste ju noppa ögonbryn och se representabel ut när man ska åka bort. :P

Ska bli kul att åka nånannanstans och träffa lite nytt folk faktiskt.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards