En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Linn - 12 december 2009 18:44

Jag kan förstå att människor kanske kan tycka att det är roligt att leka med känslor. Och att man kan finna nån sorts njutning i att såra andra om man själv blivit sårad av den personen. Det har jag full förståelse för. Även om det inte är rätt finns ändå en viss förståelse.

Men att rent ut sagt bara leka med människors känslor utan anledning är för mig helt ofattbart.

Och att sedan vara nöjd över det är bara helt sjukt. Men är man arbetslös och inte har bättre för sig än att såra andra så kanske det är den enda njutningen man har i livet. Men jag tror på Karma och det är säkert nåt här i livet jag gjort för att förtjäna det. Och jag tror att alla får vad dom förtjänar.

Eller jag kan iallafall hoppas.   

Av Linn - 12 december 2009 15:37


Agneta har börjat väcka mig på mornarna genom att pussa på mig. Hur sött är inte det?

Idag har jag fikat med Frisse och fått hälla ur mig lite grann. Det är så bra å fika med honom. Få ösa ur sig och även få lyssna på hans ös haha.

Sedan gick jag en sväng med Linda, Ante och Jakob på stan. Och nu ska det slavas på jobbet till 24.


Back to work!



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards