En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Linn - 23 december 2009 23:56

  

Kommer nog kanske inte bli så mycket bloggande i jul!

Av Linn - 23 december 2009 21:09

Helvetes jävla förbannade kuk bil!

Min kära lillasyster skulle köra Ellen till sin pappa idag. Och lånade min bil. På vägen hem ringer hon och säger att tempmätaren började lysa. Kent kom till undsättning som tur var med vatten. Så jag hoppas den klarar sig till stan. Hur det blir när jag ska hem ikväll är ju en annan fråga.

Så sjukt jävla less på att biljäveln ska krångla.

Ge upp!!!! Kan man tycka men icke.

Jaja back to work.

Av Linn - 23 december 2009 19:24

  

When I see your smile
Tears run down my face I can't replace
And now that I'm strong I have figured out
How this world turns cold and it breaks through my soul
And I know I'll find deep inside me I can be the one

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

It's okay. It's okay. It's okay.
Seasons are changing
And waves are crashing
And stars are falling all for us
Days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one

I will never let you fall (let you fall)
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all (through it all)
Even if saving you sends me to heaven

Cuz you're my, you're my, my, my true love, my whole heart
Please don't throw that away
Cuz I'm here for you
Please don't walk away and
Please tell me you'll stay, stay

Use me as you will
Pull my strings just for a thrill
And I know I'll be okay
Though my skies are turning gray

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven

Av Linn - 23 december 2009 18:30

Och det blir inget doppa för mig iallafall haha!

Sitter på jobbet till 24 idag igen, har köpt alla julklappar förutom en idag. Man ska alltid stresshandla dom dagen innan jul ;)

Men jag är nöjd med dom som inhandlats. Förhoppningsvis blir alla glada och nöjda.

Har egentligen ingen julstämning alls i kroppen. Men det kommer säkert på annandagen då vi ska fira med Ellen. Ska bara hem till mamma och pappa imorgon å äta lite med emmy och sen till näsåker och mysa med goda vänner.

Men ska bli skönt att vara ledig i 6 dagar iallafall.


Min bästaste Kamilla överraskade mig idag och var i sollefteå.

Jag blev så glad när jag förstod att hon var här. Hon hade sin pojkvän med sig och han var väldigt trevlig.

Så det var en riktigt trevlig överraskning.



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards