En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Linn - 1 december 2009 23:52
Vad vill du säga när alltin är sagt?
Vad vill du känna när någon tagit din makt?
Du vill att jag ska sjunga men bara om sånt som hör till sitt
Men ska jag sjunga så ja då ska det finnas tid att sjunga fritt

Vem vill du spela när du lagt alla kort?
Och hur vill du leva när tiden går för fort?
Du vill att jag ska känna för något som aldrig känts som mitt
Men ska jag känna ja då ska det finnas tid att känna fritt

Hur ska du veta om ingen lärt dig hur?
Och hur ska du våga chansa du som aldrig haft nån tur?
Du vill att jag ska älska någon som bara älskar sitt
Men ska jag älska ja då ska det finnas tid att älska fritt

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?
Du vill att jag ska falla mot något som du har gjort till ditt
Men ska jag falla ja då ska det finnas tid att falla fritt
Ska jag falla ja då ska det finnas tid att falla fritt
Ska jag falla ja då ska det finnas tid att falla fritt
Ska jag falla ska det finnas tid att falla fritt

Hur kan man inte älska henne?
Av Linn - 1 december 2009 22:56

 

Ja nu jävlar är det kallt, men det är inte deppmörkt ute. Snön gör allting lite lättare att hantera när det ändå ska behöva vara vinter. Och när man vet att det är låååångt till nästa vår.

I övrigt börjar jag bli less på alla intriger och skitsnack och alla olika historier. Och det menar jag inte till någon speciell så känn dig inte träffad eller gör det om du känner att det berör dig. Men Jag orkar bara inte bry mig mer. Jag kan självklart lyssna på mina vänner. Men jag tänker inte lägga mig i. Jag kan uttrycka min åsikt till den det berör men inte skapa en scen. Och helt enkelt låta alla andra sköta sitt eget.

Det är väl så det bör vara egentligen?


I helgen ska jag till övik och härja! Haha nee men ska dit och hälsa på lite. Så fredag efter jobbet tar jag och Linda, Bettan (bilen) och drar!

Ska bli trevligt som fan ;)

Men nu ska jag fan sova.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards