En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Linn - 9 december 2009 21:05

Just nu är jag lite ledsen över hur man kan gå från att vara en jätte go och söt person till att inte ens svara när man ringer på en handvändning.

Hur man kan vilja stå inför alla och vara hur söt som helst och sedan dagen efter när man har pussat en hejdå vägra att svara i telefon eller ens ge mig en vettig förklaring till varför. Det är för mig helt ofattabart. Kändes det inte bra kan man ju säga det. Det hade man kunnat tackla på ett annat sätt.

Nu är man mest bara förbannad för att man inte får veta vad som är fel. Utan man måste gå och fundera. Det absolut värsta jag vet.

Folk som inte kan vara ärliga och säga vad fan som är fel. Fega jävla idiot säger jag bara.

Men bättre nu innan det faktiskt blev nåt än senare.

Även om det gör ont.


Av Linn - 9 december 2009 15:43

  

När jag är deppig shoppar jag.

Och idag blev det ett par nya skor. 149:- från Nelly.com.

Och dom är ju hur snygga som helst. Och jag behövde ett par nya partyskor.

Och nu är jag lite gladare för en stund iallafall.

Idag har vi bytt platser på jobbet, fått flytta in i ett mindre rum och bara vi på chatten. Hur bra som helst.

Mycket trevligare att sitta där det inte är helt fullt med folk och en massa oljud.

Mister M har ju verkligen visat sin sämsta sida så nu ska jag skaka av mig det och gå vidare.


Av Linn - 9 december 2009 11:28


"Bloody Mother Fucking Asshole"

Poetry is no place for a heart that's a whore
And I'm young & I'm strong
But I feel old & tired
Overfired

And I've been poked & stoked
It's all smoke, there's no more fire
Only desire
For you, whoever you are
For you, whoever you are

You say my time here has been some sort of joke
That I've been messing around
Some sort of incubating period
For when I really come around
I'm cracking up
And you have no idea

No idea how it feels to be on your own
In your own home
with the fucking phone
And the mother of gloom
In your bedroom
Standing over your head
With her hand in your head
With her hand in your head

I will not pretend
I will not put on a smile
I will not say I'm all right for you
When all I wanted was to be good
To do everything in truth
To do everything in truth

Oh I wish I wish I wish I was born a man
So I could learn how to stand up for myself
Like those guys with guitars
I've been watching in bars
Who've been stamping their feet to a different beat
To a different beat
To a different beat

I will not pretend
I will not put on a smile
I will not say I'm all right for you
When all I wanted was to be good
To do everything in truth
To do everything in truth

You bloody mother fucking asshole
Oh you bloody mother fucking asshole
Oh you bloody mother fucking asshole
Oh you bloody mother fucking asshole
Oh you bloody mother fucking asshole
Oh you bloody...

I will not pretend
I will not put on a smile
I will not say I'm all right for you
For you, whoever you are
For you, whoever you are
For you, whoever you are

Av Linn - 9 december 2009 01:22

när jag vaknade imorse så är jag ännu mer förvirrad nu.

Den här kvällen har löst många frågor och jag kan dra en lättnadens suck gällande ett problem. Vilket känns helt fantastiskt. Men den har även frambringat fler frågetecken.

Jag är förbannad på en jävligt feg person, jag är glad över den person som visat sig vara en större person än jag trodde, och en person som jag håller nära har skapat förvirring. Och nej jag tänker inte gå in på detaljer. Jag måste helt enkelt släppa det som tynger mig och fokusera på det som är viktigt.

Men inte glömma bort mig och sätta andra före.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards