En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Linn - 11 december 2009 19:08

Min kära syster har gjort ett ABC till mig.

Det kommer här:


A. Attraktiva Axlar

B. Brudig Brunett

C. Catsuit Ciggare

D. Dammfri Doll

E. Emmys Emo

F. Fri Flyttare

G. Glad Gaffelätare

H. Huslig Hyssgörare

I. Ivrig Isterfri Icequeen

J. Jätte Jolig

K. Kaninskötande Köttfri Kvinna

L. Listig Limpa

M. Mysigaste Mossi

N. Nagel Nitisk

O. Otroligt Osttokig

P. Praktisk Pattpingla

Q. Qulig

R. Rattande Raggare

S. Storasyster Stare

T. Tänkande Tattare

U. Underbar Ungmö

V. Vackert Världsvan

W. What wup homeboy

X. XXX

Y. Yttrande Yngling

Z. ZOMG!

Å. Ångestfylld Åtrå

Ä. Ärtig Älskare

Ö. Ödmjukt Ölande

Av Linn - 11 december 2009 17:58

En sak till och bägaren rinner över känner jag.

Att behöva ta allt folk slänger på en är bara lite för mycket just nu.

Nu ska jag behöva sitta och jobba till sent med allt det här i huvet.

Visst jag klarar av det och det kommer säkert ljusare tider, men jag vill inte mer.

En god vän skrev till mig att jag borde ta en paus, åka utomlands eller vart fan som helst där jag kan släppa allt. Men då kommer dem ekonomiska problemen.

Jag skulle verkligen behöva en veckas sol och bad. Men hur ska jag ha råd med det?

Jag får ju spara ihjäl mig. Ja visst jag kanske kan skita i att köpa kläder, men det är inte så mycket jag kan spendera på det längre.

Jag får tänka ut en plan helt enkelt.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards