En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Linn - 7 december 2009 23:00

Mm det är jag. Allt vad det manliga släktet heter är bara skit.

Och ja jag tänker klaga igen, och ja jag vet att jag gör det ofta. Och ja jag blir lätt sur.

Och nu är jag bara så less. Jag ger upp, kapitulerar, kastar in handduken.

Av Linn - 7 december 2009 14:33

Trouble
Been doggin' my soul since the day I was born
Worry
Just will not seem to leave my mind alone
Well I've been saved by a woman
I've been saved by a woman
I've been saved by a woman
She won't let me go
She won't let me go now
She won't let me go
She won't let me go now

Trouble
Feels like every time I get back on my feet
She come around and knock me down again
Worry
Sometimes I swear it feels like this worry is my only friend
Well I've been saved by a woman
I've been saved by a woman
I've been saved by a woman
She won't let me go
She won't let me go now
She won't let me go
She won't let me go now

She good to me now
She gave me love and affection
She good to me now
She gave me love and affection
I said I love her
She's good to me
She's good to me

Av Linn - 7 december 2009 11:52

Klockan 18.00 var jag och Linda på väg.

Resan gick bra och vi käkade på BK när vi kom fram. Jag bara älskar deras strips.

Haha det är helt sjukt vad jag tycker att strips är gott. Och jag fattar inte varför. Men så är det, i love it!

Åkte och lämna av Linda och hämtade upp min vän.

Kollade på Idol, och jag är så nöjd över att Calle gick vidare. In yo face motherf***ers! Haha eller nåt.


Lördagen gick vi på stan och fikade. Och jag köpte två linnen. Very nice.

Sedan hem och göra sig iordning för kvällens bravader.

Åkte till Ante och spelade rockband!! Så himla roligt.

       


Vi gick ut på O´learys och det var fan mycket folk. Men det var kul. Lite småtjafs och missförstånd får man väl alltid räkna med när man druckit. Men överlag skitkul!

På vägen hem halkade jag och ramlade väldigt ograciöst. Och har nu ont i armbågen. Men men.. Man får skylla sig själv när man heter Linn och inte har någon kolla på vart man sätter fötterna.


Igår åkte jag hem på eftermiddagen, skulle ha Ellen medans min kära syster flyttade in i lägeheten. Emma fick rycka in och ta ellen innan jag hann komma från ö-vik.

Jag och ellen åkte till Ellika och Hemi och umgicks lite innan hon kunde åka till sin nya lägenhet.


Idag ska jag jobba till 22. Det är sen vecka denna vecka och så jobbar jag helgen. Men det är nog lika bra. Annars hade jag väl bara festat, och jag behöver nog vila lite från det.

Även om det inte blev så mycket i helgen känns det som det varit lite väl mycket fest nu ett tag. Då får man lugna sig lite.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards