En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under juli 2009

Av Linn - 22 juli 2009 18:09

Jag vill inte sitta här mer.

Solen har vågat sig fram en liten stund idag och när jag gick ut från den lilla grotta dom kallar hus stack det i ögonen.

Man blir som nästan vampyr av att sitta inne i ett halvsläckt rum.

Oh no!!! Sol i mina ögon!!!!

Och inne är det så kallt att man ibland behöver ha en filt. Visserligen är det bra med AC men man vill ju känna lite av den värme som inte välsignar norrland så länge..

Har suttit och peppat mig själv helt sjukt mycket nu inför att träna.

( Så att jag ska orka. ) Är så sjukt trött och det blir inte bättre av att man sitter i ett mörkt rum och stirrar in i en dator 8 timmar.

Men orka det ska jag. Inte ge upp redan lixom.


Ett kort från i Fredags på mig och Tomas som jag jobbar med. Snyggve är vad vi är.

Av Linn - 22 juli 2009 11:56

Idag när jag slutar skall jag och soffan och träna. Blir inget pass idag då jag slutar för sent. Dessutom är jag lite för trött för att orka studsa omkring och köra allt för hårt.

Men vi ska träna magen och armarna, blir alldelels lagom det.

Linnea den lilla ängeln lånade ut 10:- så jag kunde köpa en macka. hade inget ätbart hemma förutom min tandoori kyckling som ligger och gosar in sig i marinad. ( Alltså kvällens blivande middag. ) Och det var inte riktigt vad jag var sugen på när jag vaknade imorse. Jag hade nog kunnat döda ett mindre djur för ett glas o´boy. Men i mitt kylskåp är det tomt. Så även i min börs. Imorgon är jag ledig och ska bara sova, sen ska jag ut och kolla på Lindas och Kims hus. Ska bli kul å se!


Av Linn - 21 juli 2009 22:11

men det känns som 20...

Guuuuuud va tråkigt det är!

Men hittade mina kära Gåte på spotify, väldigt annorlunda musikstil men oooo så bra. Det är vad som piggar upp min kväll. Här är dom för er som har spotify.

 http://open.spotify.com/user/kitten_fromhell/playlist/0XqCfQPXup5gqu99aVpTNa


Av Linn - 21 juli 2009 18:14

Det skulle nog vara jag. Jag fäller hår så det står härliga till.

Om jag tex skulle mörda någon finns det ingen tvekan om att det är jag. Vart jag än går fäller jag as mycket hår. C.S.I skulle lätt hitta mig på två röda.

Eller om jag skulle sno massa skit skulle polisen inte ha några problem att spåra det till mig. 

Fattar inte hur jag kan tappa så mycket hår. Och ändå är det massvis kvar. Sjukt hur det där fungerar. Tar det aldrig slut? Och borde man inte ha världens stubb i hårbotten hela tiden om det ska växa ut nytt?

Vad sjukt man tänker ibland alltså.

Försöker komma på saker att göra medans man jobbar för att fördriva tiden lite. Men kommer fan inte på ett skit!

Av Linn - 21 juli 2009 15:31

Idag vaknade jag 9 men tjurade och somnade om till 10. Ska man jobba till sent vill man sova så länge som möjligt. Idag jobbar jag till 00.00 igen och känner att det finns 10 000 saker jag hellre hade gjort. Men mina räkningar betalar sig inte av sig självt så man hankar på.

Har haft skit skumma drömmar nu i några nätter, självklart kommer ja inte ihåg dom när jag vaknar men man vaknar och är ganska konfunderad över vad som egentligen pågår i huvudet.  Men förhoppningsvis är det inte bara jag som känner så.

Nu räknar jag bara dagarna tills jag får åka till underbara näsåker och träffa mina vänner.

Fikade med Linda idag igen och dom ska flytta till ett hus i helgum så jag tänker umgås så mycket som möjligt med henne. Men jag är verkligen jätteglad för deras skull. Nu när dom har både hund och katt blir situationen för djuren mycket bättre. Och det gillar vi också.

Strosade runt på stan med Linda och Kim och kollade på soffor och annat fint.

Idag var jag svin grinig på morgonen och fräste åt mamma i telefonen. Jag förstår inte varför man egentligen lägger energi på att vara otrevlig. oavsett vad det gäller. Men ibland kan man bara inte låta bli och det är lite lättare att ta ut såna små skit saker på dom närmaste än andra. Det var egentligen ingenting och jag skämdes lite sen. Hon var inte värd att bli fräst åt.

Gud va seg jag är idag. Känns som det jag skrev bara blev en massa babbel, ja ja kanske skriver mer senare.


Av Linn - 20 juli 2009 22:40

Skall skriva 7 sanningar om mig själv:

1. Jag är nog lite för besatt av Hello Kitty.

2. Jag har 4 syskon, varav 3 är halv syskon.

3. Jag fullkomligt älskar att åka fort, alldelels för fort.

4. Jag har gått i 8 olika skolor.

5. Jag tog aldrig studenten men gick 4 ½ år på gymnasiet.

6. Jag skulle offra mitt eget liv för alla i min familj.

7. Jag är alldeles för fjantig när det gäller skräck filmer, jag får mardrömmar.


Du är utmanad! Jag blev utmanad av Verran.

Av Linn - 20 juli 2009 20:31

Eftersom jag fick lite smått panik i lördags när telefonen inte ville som jag ville tänkte jag att jag ska skriva upp alla nummer jag har på ett papper, så man inte förlorar dom. Så det har jag gjort!  6 sidor blev det skrivet på dator. Men nu jävlar ska jag inte tappa bort mina vänner.

Och eftersom det var ganska lite att göra på jobbet idag så fanns tiden.


Här kommer korten från facebook från krogen i helgen. Vem var gladast jo Linn!

Av Linn - 20 juli 2009 15:31

Ja idag öser det ner, och man mår inte riktigt lika illa av att gå till jobbet en sån här dag. Dock jobbar man till 00.00 och det suger. Men men nån måste ju göra det också. Var uppe as sent igår och spelade tv-spel. Har tagit hem ett av mammas och pappas två ps2:or. Så nhu har jag lite att göra.

Men jag var duktig och städade idag! Dammsög och plockade och tvättade.

Hann även med en fika på stan med Linda. La undan en svin snygg skjorta också. Ibland hittar man nånting som man bara måste ha. Den skjortan var så. Den satt perfekt och var svin snygg.

En trevlig överraskning är också att mitt schema passar as bra för mig nästa vecka. Jag Jobbar till 15.30 på torsdag och är ledig Fredag! Så Urkult here i come.

Gud va jag längtar efter den festivalen. Träffa alla gamla vänner och bara gå omkring och mysa.

Igår åkte jag hem till föräldrarna och tiggde lite mat. Gud va skönt det är att dom bor här så man kan bli lite ompysslad. :D


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards