En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Linn - 14 juli 2009 14:57

Skall efter jobbet ner på stan och åka med mamma hem till dom för att träffa Ellen! Amanda ska också få följa med ut så det blir fullt hus hos föräldrarna och pappas goda lasagne. Vegetariska himmelsgoda lasagnen.

Så städningen får vänta helt enkelt. Emma gjorde en smart sak och bad alla som läser svara på frågor. För JA man blir nyfiken på vilka som läser om ens liv det är några stycken per månad. Så lämna en kommentar eller ett tecken på liv. Nyfiken som få!

Av Linn - 14 juli 2009 07:23

Idag har jag inte bestämt nåt med nån. Och jag tror att det skall få förbli så. Jag behöver städa och fixa hemma. Mitt hem har förfallit under semesterlatheten och även jag. Jag har låtit mina älskade naglar bli as fula och det är något jag inte klarar av. Jag är inte speciellt fåfäng i övrigt. Men när det kommer till naglar är jag ganska petig ( när jag orkar då alltså ).

Så idag ska jag städa! Sen ska jag väl träffa Emmy och Ellen och David också när dom ändå har henne också.

Nu är man tillbaka på den något mer lortiga plats man kallar sitt andra hem jobbet. När man varit på semester har dom som sitter här temporärt spillt och inte städat efter sig. Det känns begagnat på min fina gamla plats. Men så petig kan man inte vara så man städar upp andras skit.

Imorgon ska jag på bio med Linda och se Harry Potter. Hon är helt galen i honom och jag gillar faktiskt böckerna och filmerna. Det här kanske till och med får mig att läsa sista boken. Jag har inte läst en bok på år känns det som och det stämmer nog. 

Jag som kan sjunka in i böcker och inte vara kontaktbar i timmar eller dagar. En riktigt bra bok får en att glömma tid och rum och det gör ont i själen när man vänder det sista bladet. Åh nu vart jag sugen på att läsa också. Jaja nu skall det jobbas igen. 7-15.30 idag. Och jag försov mig inte!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards