En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Linn - 27 juli 2009 13:48

Japp jag och soffan ska trots att vi håller på att somna via våra datorer släpa oss på body pump med jossan idag.

Jossan är så jävla bra tränare för hon pushar på en lite extra. Får en att utmana sig själv lite grann. Vilket är helt sjukt jobbigt men precis vad man behöver.

Nu ska det kokta döfläsket brännas. Tanken är att jag sedan ska åka till Näsker och hänga lite med Carin. Vi får se hur pigg jag är.

Imorgon fyller min lilla Linda år! Ska dit efter jobbet och grilla och fira henne lite.

Få se hur det blivit nu när dom flyttat in. Spännande!

Jag har nu pratat med min chef om min vårdslöshet i helgen och bett om ursäkt och det känns inte lika bajs som innan iallafall.


Åååhlinn! ( uttalas all-in)

Av Linn - 27 juli 2009 08:56

Ja hela den här helgen har bara blivit bajs.

Jag har inte sovit som jag ska eller borde och det har skitit sig med det här med att gå upp och passa tider.

Jag är sååååå trött och sååå less och mår lite fysiskt illa av att allt bara blev bajs. Och inte sånt halvtrevligt bajs som man kan ha ibland utan sånt som inte går att spola ner.

Va sjukt det där blev men jag tror ni förstår.

Jag vill bara gå hem och sova ikapp, men det blir nog bara värre då. Har helt totalt vänt på dygnet sedan min maraton natt. Natten till lördag då.

Det förstörde min dygnsrytm totalt.

Nej nu ska jag koncentrera mig. Ciao*


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards