En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Linn - 13 juli 2009 23:02

Jag släpade mig ut till mina föräldrar idag efter jobbet, för att tigga lite mat och spendera lite tid med syster och David. Vi åkte sen hem till mig då mina föräldrar inte har rinnande varmt vatten behövde de tvätta sig. Så hela högen duschade. Och då inte samtidigt då.. Emmy jag och david bestämde oss för att spela minigolf så vi gjorde en insats mot tristessen.  Som ni ser på bilderna var vissa mer seriösa än andra. ;) Jag kom två med enbart 4 poäng från David, och Emmy gjorde en tapper insats men kom en bit efter oss.

Riktigt trevligt att spendera lite tid tillsammans. Dom passar så bra ihop. <3


De andra bilderna är från grillningen igår. Hur mysigt som helst. Mina älskade vänner. Fick ett sms från Carin idag: 

Hej sötpudel! Hoppas att din första arbetsdag blev över förväntan! Och inse att du fattas oss här!  <3


Av Linn - 13 juli 2009 15:55

If I'm a bad person,
You don't like me.
I guess I'll go,
Make my own way.
It's a circle,
A mean cycle.
I can't excite you anymore.
Where's your gavel, your jury?
What's my offense this time?
You're not a judge but if you're gonna judge me,
Well sentence me to another life.

(Chorus) Don't wanna hear your sad songs.
I don't wanna feel your pain,
When you swear it's all my fault.
Cause you know we're not the same.
Oh we're not the same,
The friends who stuck together.
We wrote our names in blood,
But I guess you can't accept that the change is good,
It's good.
You treat me just like another stranger.
Well it's nice to meet you sir.
I guess I'll go.
I best be on my way out.
Ignorance is your new best friend.


This is the best thing that could've happened.
Any longer and I wouldn't have made it.
It's not a war.
No, it's not a rapture.
I'm just a person, but you can't take it,
The same tricks that once fooled me.
They won't get you anywhere.
I'm not the same kid from your memory.
Now I can fend for myself.



You treat me just like another stranger.
Well it's nice to meet you sir.
I guess I'll go.
I best be on my way out.

Av Linn - 13 juli 2009 09:39

I torsdags var jag moster hela dagen och gosade och mysde med Ellen. Vi tittade på nicke nyfiken och zuper zebran. Det är så härligt att få kolla på barnsliga filmer och vara nördig och det är tillåtet..

Fredagen körde jag Ellen till Junsele till sin farmor och farfar och pappa. Nice å träffa dom lite, är ju inte så ofta jag gör det. Fikade lite och åkte hem igen. Var till Lisa och Fredrik och kollade på deras nya fina lägenhet. Inget mögel på toan där inte :P haha som i deras förra. Förhoppningsvis håller sig lisa lite friskare i den lägenheten hon som är så känslig nu. Sedan när jag precis stigit ur duschen hemma ringde telefonen och jag blev tillfrågad att förlja med på krogen så jag slängde på mig kläder och stress sminkade mig. Tog 2 öl på hörnan och träffade lite folk det är ju nice. Men drog mig hem vid ett och somnade som ett barn.

Lördagen kom Emmy kära syster och hennes Bläpp. (bondläpp) Följde med dom ut till mor och far och åt middag och umgicks. Sen åkte vi till mig och svidade om till partaj. Jonas och Catti hade inflyttningsfest i deras helt underbara lägenhet. Jag spelade Rockband i min rosa prinsess klänning och det blev riktigt mycket folk. Svin kul var det. Emmy deppade ihop för att hon saknar alla så mycket och för att hon var glad samtidigt så hon och David avvek innan utgång. Det var riktigt trevligt på krogen också. Man kan säga att det var en lyckad kväll.


Söndagen spenderades i Näsåker med gamla vänner och deras barn. Var hem till Idis och grillade. Tog även årets och kanske en av dem första naken doppen i mitt liv. Carin och Ida sympati näckade då jag inte hade bad kläder. Och i näsåker får man göra så för det är ändå ingen som kommer se det. Hade verkligen as trevligt med yatzy och kubb och mina vänner. Vi ses så himla sällan så man njuter varje sekund man träffar dem. <3


Idag började jag jobba efter semestern och JA jag försov mig, och JA jag skäms och JA det är en skit dag! 


Bjuder på lite bilder på mig i förstora skor och toarulle och min kärasyster med vän och ellen. Men även en från förra helgen med riskakan i högsta hugg.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards