En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Linn - 5 juli 2009 23:31

Jag har världens trasigaste fötter, jag gick i skit skor i 3 dagar. Jag har blåsor överallt och sår och lort som inte går bort. Och sånt är det värsta jag vet.


Min vistelse i Karlstad var trevlig. Var till mormor och morfar och åt och satt och myste vid deras husvagn och blev lite uppassad. Jag var även ute på Bomstad med Ken och Nina och Filippa och hennes kompis Tuva.   Så himla skönt i vattnet och långgrundt. Det är aldrig sånt badväder/vatten här hemma. Var ut på Onsdagen på Rix Fm festivalen, men det sög ganska hårt. Var först med Sandra och drack vin på hennes mammas balkong. Det var as trevligt. Sen gick vi på nån fest mitt i stan. Men jag skulle träffa Linda på Blue Moon Bar så jag gick dit. DÄR SÖG DE! Svin lite folk.

 Sen gick jag och köpte mat och vandrade hem.


På Torsdagen åkte jag först till min bror i Torsby och fick islatte. Och umgicks lite. 

Sen till emmy för att bege oss mot höljes och festen. 

Jag hade ju bestämt redan från första början att jag skulle supa och svina. Det vart en del dricka men inte så mycket på torsdagen.  Lallade runt och träffade en massa gamla och nya vänner. Fredagen påbörjades med en dusch och ombyte. Sedan var det bara att sadla om för ännu en dags drickande. Jag badadeoch hängde med Lukas och Sälen och Robert. Satt där och hinkade vin och sprit och fick en ganska ordentlig fylla. Badade i typ 4 timmar och det var hur värt som helst.

Blev ganska full och lite less helt i onödan så David Emmys kille kom och hämta mig. Däckade på hans soffa, vaknade och frös som aldrig förr. 

Men hade en dag till framför mig.  Det var lixom inge idé att sluta dricka för då hade man kraschat, men när man är inne på 3:e dagen blir det lixom en ganska stabil lagom fylla dagen igenom. 

Hittade en Jocke som när man självklart börjar prata med lite mer ingående får reda på att våra mammor känner varann. Vilken kille. Tog hand om mig han. Fick låna tröjan och såg till att jag åt och bara var allmänt söt. 

Tack för hjälpen!  Orkar fan inte skriva mer nu men kanske fyller på lite imorgon.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards