En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Linn - 15 juli 2009 22:19

Vad jag älskar att jag har 5:an. Mitt favvo program förutom Grey´s och Fringe går på 5:an nu. So you think you can dance. Varje gång jag ser dom slänga sig och vrida sig i helt omöjliga vinklar och ställningar blir jag sugen på att ta tag i mig själv och börja träna och dansa. Jag kanske är lite för gammal för att kunna bli e bra dansare men fan va kul det hade varit. Jag vill också vara vig och smal och böjbar åt alla håll. Men det kan man ju glömma. Drömma får man göra iallafall.


När jag kom hem idag hade jag fått ett brev av min kära Ida. Hon har gjort en hello kitty pärlplatta med självhäftande tejp på baksidan så jag kan sätta den i Bettan. (min bil) Hon är helt fantastisk som pysslar ihop det åt mig.

Jag var ju tvungen att ta ett kort på den. 


Jag gick till gymmet idag, och trodde jag skulle spy galla. Men man måste fan gå fullt ut för att inte mesa på när man kommer tillbaka. Så jag och sophie körde på. Ska träna imorgon också om kroppen tillåter. 

Lär ju ha träningsvärk.

Jao jao nu ska jag snart hoppa i säng så jag tar mig upp imorgon.

Av Linn - 15 juli 2009 14:29

När man har lite att göra på jobbet kommer man på alla saker man borde göra i livet som att skaffa ett :)

Nej men sånt onödigt som att jag behöver köpa nya laddningsbara batterier till min kamera så jag slipper springa med mobilkameran som suger röven.

* STÄDA!

* Sortera kläder

* Köra ut sakerna som inte ska vara i min lägenhet till mor och far.

(Jag har inget förråd)

* Börja storhandla istället för att köpa mat varje dag. Blir som lite billigare då.

* Växa upp

Ja ni vet allt sånt som man bara inte gör men som ligger och gnager långt bak i skallen.

Blev ingen Harry Potter idag. Det var fullbokat på bion så vi bokade biljetter för imorgon istället. Lika bra. Annars fanns det två biljetter där man fick sitta på olika ställen. Roligt!

Så det blir träning och städning idag. Om jag inte latar ihop efter träningen vill säga. Sitter och tittar på blocket på söta hundar. Fan jag vill inte vara ensam och en karl kan man inte skaffa så nåt annat litet liv kanske?

Lite för litet att ha en katt hos mig tyvärr. Får skaffa nåt enkelt som inte luktar men vad. Typ fiskar som bara ser dumma ut som man inte kan mysa med. NEJ TACK!

Får skaffa en stor teddybjörn!

Av Linn - 15 juli 2009 11:37

Jag sa ju att jag skulle träna imorgon men jag och Sophie bestämde oss för att slå till idag istället. Nu ska här lyftas skrot! :P

17.00 på golds ska svetten drypa och vi ska känna oss som oskulder på gymmet igen. Har inte varit där på alldeles för länge och nu ska fläsket studsa och brännas. Body Pump for the win!


Jag ska också vara sådär vältränad när jag blir stor..

Av Linn - 15 juli 2009 08:27

Japp jag är sämst ni får säga det till mig. Officiellt är jag sämst i världen på att vakna tydligen. Försov mig idag igen!!!  Vart har det slagit slint i mitt huvud? Och vad fan ska man göra för att inte lyckas med detta fenomen. Jag lägger mig när jag är trött. Lägger jag mig innan så somnar jag aldrig.

Måste ta tag i träningen igen så jag tröttar ut kroppen och huvudet. Jag har slappat med den nu ett tag, men det får fan vara nog nu!


Men det tar jag tag i imorgon, ska på harry potter på bio ikväll. Ska bli riktigt kul.


Fick världens godaste lasagne igår. Och idag har jag med mig som lunch. Har även en lunch date med Amanda här på jobbet då hon var med igår så ska vi dela. Hon älskar nämligen min pappas lasagne.  Det är lite av en tradition att hon äter det med min familj tydligen.

Ont i magen har jag också. Hinner ju inte äta eller nåt annat när man försovit sig, det är bara att hoppa upp och slänga på sig kläderna och springa ut till bilen.


Jaja svin trött och skamsen sitter man nu här och muttrar.

Känner mig som en surkärring och har gjort det sen jag började jobba, undrar om det hänger ihop?? :P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards