En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Linn - 24 juli 2009 15:45

Om det finns nån vänlig själ därute som har lite pengar över så vore det trevligt om ni ville investera dem på denna fina klänning som skulle göra sig fint hemma hos mig i min ägo..

I´m in love <3


Varning E-bay är beroende framkallande.

Av Linn - 24 juli 2009 13:28

Idag fyller min blogg ett år. Helt sjukt.. Jag kan inte förstå att det är sant. Jag har öppnat mig för en dator i ett år. Det ska firas.. eller..

Men jävligt kul att ett år av mina tankar och påhitt finns dokumenterade.

Förhoppningsvis forstätter det ännu ett år.

Av Linn - 24 juli 2009 13:08

Japp jag har gjort det igen, köpdjävulen har slagit till i mig nu när det är lite å göra på jobbet och jag har pengar på kontot.

Dagens onödiga inköp är en kökssvamp i form av hello kitty. Och för er som känner mig så vet ni att jag bara var ju tvungen att ha den!

Jag menar hur klarar man sig utan en sån? Jag är så dum i huvudet ibland.

Men men nån sjuk och skruvad sida ska man väl ha.

Och min böjelse för hello kitty och rosa är ju iallafall inte sjuklig.. än..

;)

Idag jobbar jag när det är en massa skojsigt som händer i stan. Jag jobbar ju inte ikväll men jag börjar 07.00 imorgon så det blir inget festande för mig faktiskt. Eller det är planen iallafall. Tänkte åka och hämta Yoshi och köra honom till stan eftersom han var min räddare i nöden i helgen när mitt liv rasade samman. Nåt snällt får man ju göra.

Ja ja back to work.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards