En vuxen flickas drömmar.

Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Somewhat confused..

Av Linn - 11 maj 2009 13:25

Just nu vet jag varken in eller ut eller upp eller ner.

Vad jag vill, hur jag vill, varför eller om.  Massor i huvet och det märks.

Orkar inte gå in på detaljer just nu men det känns som att det är ett stort val jag behöver göra. Och behöver tänka igenom det till fullo.

Nu är man tillbaka på jobbet och det är ingen som har nån större ångest vad jag vet. ( Efter personalfesten alltså )

Väntar spänt på linneas bilder dock. Ska jobba till 22.00 och sedan hem till sängen direkt. Är fortfarande så otroligt trött sedan helgen. Var såååå trött igår men lyckades ändå inte somna förens tolv säkert.

Och det blir sååå varmt i mitt lilla kyffe att man vaknar senast 9 oavsett om man vill eller inte.

I övrigt är jag luspank och kommer få leva på nudlar resten av månaden, men ska man leva loppan så får man rätta sig efter det, flytten och allt runt omkring har som sugit lite i kassan. Men men blir förhoppningsvis bättre nästa månad. Kom ju 3 månaders försäkring på bilen den här månaden som jag inte riktigft räknat med så man få skylla sig själv som är naiv.

Nu har jag iallafall mina raggar tärningar med Hello kitty ( förlåt Lisa )..

 
 
Tina

Tina

11 maj 2009 18:20

joho.. jag har ju visst knyckt bilden och lagt upp =) den är nog i inlägget före eller nåt sånt.. hehe. men visst va de bra =)

http://tinathornberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 16 augusti 2017 03:40


Att falla för någon gör dig sårbar. Efter att i princip varit singel i 5 år skrämmer det nästan livet ur mig. Visst är det väl så att jag haft känslor för människor efter det. Jag är inte gjord av sten.. Men att på riktigt våga släppa in någon är...

Av Linn - 13 februari 2017 01:23

Det finns en låt med Melissa Horn som heter Mardrömmar.  Och ikväll när jag ligger här hemma i min egen säng och lyssnar på texten hör jag den på ett helt annat sätt nu än jag gjort tidigare.    I ett stycke ur texten sjunger hon:    "Och j...

Av Linn - 14 januari 2017 01:22

Idag gifter sig mitt ex. Han som krossade min bröstkorg och aldrig riktigt gav mig ett avslut. Människor jag känner runt mig säger: - Men han är ju bara ett ex.. I deras ögon, ja. I min bröstkorg, nej. Han var den enda som fått mig att un...

Av Linn - 19 juli 2016 23:00

På Torsdag skall jag säga mitt sista hejdå till min bror.  Hur gör man det?  Ja, döden är en naturlig del av livet, och man vet aldrig hur länge man får leva. Men hur kommer det sig att när min bror som äntligen bestämt sig för att försöka kämp...

Av Linn - 14 mars 2016 19:42

Det finns så många olika sorters former av ångest.  Och jag upplever nog minst en om dagen.    Beslutsångest är nog den jag tampas med oftast och nästan alltid när det kommer till vad jag ska äta.  Och jag tror att dom flesta håller med mig i...

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards