En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Linn - 29 november 2011 20:24

Idag har jag fått avnjuta en av mina absoluta favoriträtter. SUSHI!! 

Första gången jag smakade det med min storasyster tyckte jag inte alls om det. Och fattade inte hur man kunde gilla något sådant. 

Men jag gav det en chans till och vips så gillade jag det. 

Och nu är det lyx att få sätta sig och avnjuta en riktigt god sushi.

Min favvo här i närheten är från ett superlitet ställe som inte har nån skylt och man knappt märker när man går förbi. Det heter Akki Sushi och ligger vid medborgarplatsen. 

Åh det riktigt knullar i mun! Hahaha


Jobbade ju natt inatt och bestämde mig för att gå upp någorlunda tidigt idag och försöka sova mer inatt istället. 

Så jag klev ur sängen strax efter ett. 

Och jag fick ett paket från min underbara svärmor idag :) 



En sjukt söt Hello Kitty chokladkalender!!! Vilken lycka :D

Ett jättegulligt kort följde med som sa att med den här blir det lättare att räkna ner dagarna tills jag träffar Rob, och så får jag ju choklad också samtidigt! Win-win!!

Tänk att ha en sån fantastisk svärmor, och svägerskor. Jag är lyckligt lottad.


Följde med Mypan in till stan idag på lite ärenden och en fika innan hon skulle börja jobba.



Hon var inte så pepp på att jobba faktiskt.. Nu när jag äntligen var ledig. Men en vacker dag Mypan!

Sen fixade jag tvätten och har slappat med en bra bok och lite nice avslappnande musik.

Imorgon får jag prata med min älskling igen :)


Han har varit supergullig och skrivit en massa fina saker till mig dom senaste dagarna. Åh <3

snart har halva tiden gått. Har jag sagt att jag längtar IHJÄL mig?!?

Nej mer bok och kanske till och med ett bad står på schemat.

Go´kväll. 

Av Linn - 29 november 2011 02:09

Jag har äntligen fått dom nya korten. 

Här kommer dom :)

                         


Ombyte!

     


Ombyte :)

   

Och Ombyte igen :P

 



     


Är så himla supernöjd!!!

Tack Henrik Jokobsson för dom fina bilderna :)       

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards