En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Linn - 10 november 2011 23:03

Jaha min första natt gick ju ganska bra, lite film och serier gör att tiden går lite fortare. Men jag klarade det ganska bra. Fick lite tid med älsklingen på chatten så det gjorde ju inte saken sämre. 

Somnade runt 9 och vaknade lite då och då under tiden men gick upp 16.00. 

Frågan är ju nu, hur ska jag kunna somna i tid idag? 


Gick hem till syster och hängde med henne och barnen. Fick lite te och lite Vide gos och lite syster tid. aldrig fel. 


Imorgon ska det hängas med Alva. Hoppas hon vill se Idol..

Kanske ska på bio med Vide min systerson i helgen också. Titta på barnfilm, äta popcorn och mysa.

Jag gillar verkligen att gå på bio. Har gjort det ganska mycket det här året, och jag gillar det verkligen.


Åhhhhhh guuuuuuuuud vad jag saknar Rob!!!!

Har för övrigt haft världens rufsigaste och bångstyrigaste hår idag, som ni kanske kan se. Men alla dagar kan inte vara brahår dagar. Så man får ta det som det kommer.  

Av Linn - 10 november 2011 02:29

Nattjobb borde man kanske tycka är något som skulle passa mig som alltid somnar alldeles för sent, och som inte gärna går upp på morgonen. 

Men det är fan svårt, när det inte händer värst mycket och man ska hålla sig vaken och sysselsatt.

Nu sitter jag och sörplar kaffe och håller koll på halvtimmarna. 


Herregud jag vaknade 13.30 idag. Jag har ju inte fått sova ut på ganska länge nu. Det har varit sjukdom, resor och fullt upp. Men jag tror jag behövde sova. Och det gjorde jag. 

Följde med Ida hem till Nathalie för att äta "frukost".

Dom bakade scones och grejade medans jag bara satt och tittade på. 

Det slutade med att vi åt frukost klockan 15.30 på dagen. Passar ju utmärkt om man ska jobba natt.

Alva hann komma förbi strax innan jag skulle gå. 

Det var riktigt mysigt att hänga med tjejerna idag. Precis vad jag behövde tror jag. 

Få prata av sig lite och skratta en del. 

 

Mystjejer!


Jag har varit en lite bättre flickvän idag också. Jag ringde och grät inte en enda gång.

Ganska stolt faktiskt. Rob sa att det var den bästa starten på hans dag att få höra en glad Linn. Jag kan ju bara tacka mina älskade vänner som står ut med mig i nuläget. Och som får mig att tänka om och tänka rätt.

Idag har det gått exakt en vecka sen jag vinkade av honom på flygplatsen.

En vecka närmare min stora resa.   

En vecka mindre att längta och sakna. 

Nu är det bara ungefär 7 kvar.. 


Imorgon när jag vaknat ska jag hänga med min storasyster och barnen :) Ska bli mysigt. 

Sedan på fredag blir det myskväll med Alva.

Känns ganska skönt att vara uppbokad så man slipper tänka för mycket. För när jag väl sätter igång tar det lixom inte stopp. 

Herregud vad jag har tänkt sönder saker ibland. Totalt malt sönder det i mitt lilla huvud. 

Som lite av en specialitet jag har tror jag. Men nu ska det grejas innan jag somnar i stolen. 

Upp och röra på sig lite så man orkar ett tag till. 

:)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards