En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Linn - 6 november 2011 23:17

Jag inser nu att jag har varit en dålig kompis på senaste tiden. Jag hör aldrig av mig, jag vill aldrig följa med på något. Jag hittar aldrig på nåt. 

Det har väl mestadels varit för att jag inte velat gå miste om tiden jag haft med Rob. När man vet att tiden är begränsad och vill få ut så mycket man kan av den. 

Men jag ska skärpa mig nu, jag lovar. 


Iofs kommer jag jobba mycket nu ett tag framöver. Jag kommer ta varenda extrapass jag kan och se till att jag inte blir sjuk igen. För jag är i desperat behov av pengar till min resa. 

Men så fort jag har tid ska jag försöka vara en god vän. 

Jag kan inte hitta på dyra saker som att gå ut och middagsdricka eller så. Men en film eller bara kaffehäng är jag ganska bra på. 

Denna vecka är inte så intressant, jag jobbar imorgon på dagen sen tänkte jag ta itu med mitt stackars rum som jag försummat. Och även tvätta berget av tvätt som väntar på mig. 

Jag jobbar tisdag och onsdag natt. Ledig torsdag och fredag. Kommer förmodligen vara som en zombie men det är det värt. Sen jobbar jag lördag och söndag natt. Inte direkt världens rockigaste vecka men det genererar pengar. 


Stackars Ida är sjuk. Förmodligen i samma hemska influensa som jag drabbades av. 

Jag tycker verkligen synd om henne. Men nu måste jag försöka sova, då jag börjar 7.15 imorgon..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards