En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Linn - 15 november 2011 16:27

Today I don´t feel like doing anything.. 

Och det är precis vad jag kommer göra också. Ingenting. Jag känner mig så trött och frusen och seg. 

Och jag har ingenting jag måste göra heller. 

Igår fick en av mina bästa vänner göra kejsarsnitt väldigt tidigt i sin graviditet. 

Hennes dotter väger 500 gram och är pytteliten. Men är hon hälften av den kämpe Lisa är kommer hon klara det. Jag håller alla tummar och tår.

Det blev några öl med Ida och några andra assistenter som jobbar med barn som är runt omkring flickan jag jobbar med. Och självklart är världen jätteliten och en av killarna känner några vänner jag lärde känna i Torsby. 

Så himla sjukt egentligen. Men överlag en trevlig kväll.

Men idag ska jag göra inget alls. 

Mina vänners musikvideo är nu klar, jag är inte med nånstans. Men det var kul att vara med på inspelningen ändå. 


Riktigt bra blev den! Enjoy.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards