En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Linn - 18 november 2011 22:02

Åh jag har inte riktigt accepterat att vintern smyger sig på än. Jag är ganska motvilligt inställd till den. 

Tusen lager kläder, halt och framförallt kallt. Inte speciellt inbjudande om jag får säga det. 

Ja jo det är vackert med snön och vinterlandskapet men det är kju bara vackert att titta på.. 

Imorse när jag gick från jobbet till bussen var det frost på marken så det såg ut som snö. Det var då det riktigt gick upp för mig att nu kommer den.. Vintern..

Och ikväll på facebook skriver alla hemma i Sollefteå att det snöar. Ok, ja nu är det ett faktum. 



Herregud vad trött jag var imorse, jag bara längtade hem till min fantastiska säng och att få sova.

Det blev så supermysigt när jag möblerade om.

Och satte upp lite av mina väggklistermärken jag fick av Ida.


Och förstå min lycka när jag såg dagens Metro! Jag hade ju helt glömt att dom släpper nya Zelda nu.

Jag är en sån sjuk sucker för Zelda. Bästa spelen genom tiderna!

 



Jag gick hem, somnade och vaknade inte en enda gång förens vid 16.00 Och kom på att jag skulle ju hälsa på min mamma idag. Skyndade mig upp och hoppade på tunnelbanan till gamla stan.

Hon säljer godis i en bod där hela december och herregud vilken bod. Så sjukt mycket godis.

Det var riktigt mysigt att träffa mamma. Jag behövde det!

Så tog en fika med henne och hennes vän Paula, som kom med massa bra tips och råd.


Inatt fick jag se min älskling på skype. Han fick prata och visa mig runt där han bodde och jag fick skriva eftersom jag inte kunde prata på jobbet. Så jag fick sitta där med hörlurar och se lite dum ut och skriva svar tillbaka.

Men herregud vilken känsla det var att få se honom igen :)

Hahaha han hade klantat sig och bränt av sig halva ögonbrynet och lite av håret på sin välkommen hem fest. Men han var så söt ändå så. Nu vill jag bara vara där i solen och njuta.

Men tiden springer iväg och snart är jag där. Wihoooo!

     

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards