En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under november 2010

Av Linn - 2 november 2010 01:03

I fredags fyllde jag och Karin en flaska med vin och begav oss mot huvudstaden.   Efter en mycket intressant tågresa med konverserande med alla runt omkring.

Var vi lagom fulla när vi kom fram.


Fredagskvällen spenderade jag med Ida   

Nathalie    My    och deras vänner. Vi käkade på en restaurang och bar som heter Babajan. Sjukt god mat och trevlig personal.

Lagom fulla och riktigt glada gick vi hem och hade en fruktansvärt rolig efterfest och jag kom nog inte i säng förens tidigast 4.

Jag blev totalkär i deras Tokyogröna bord och allt som hade målats i denna eminenta färg.

 

Lördagen mysde jag med Storasyster Elin och barnen. Herregud vad söta dom är. Jag blir så glad när jag får träffa mina syskonbarn. Det värmer i själen och speciellt nu när Vide faktiskt känner igen mig och pratar med mig :)

  Lilla Love        Och stora Vide     

Jag badade badkarl för första gången på mycket länge och det var mycket mycket underbart. Det är skönt när man får bli lite ompysslad av sig själv hemma hos andra. ;)

 


På resan hem igår söndag fick jag ett paket av min kära sambo Karin. Hon är väl för söt och hade köpt en Hellokitty chokladkalender. Mycket omtänksamt tyckte jag :)

   

Glada tjejer på väg hem!


Idag måndag har vi tagit en långpromenad med hilding på strömsholms slott. Karin visade mig fälttävlansbanan eller vad det heter och galoppbanan och dressyr och hoppbanan. Där det tydligen hålls väldigt fina tävlingar.

Hon visade mig även runt på själva strömsholm där dom har skolan och alla fina ridhus och stall. Vare sig jag vill eller inte kommer jag nog få ett litet hästintresse.

Efter promenaden städade vi hela huset, så nu är det så rent och fint överallt. Sen slappat och mått gott hela kvällen.

Imorgon börjar allvaret med no more sugar igen. Inget socker förutom lite o´boy då och då ;)

                                  I like it alot!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards