En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Linn - 25 november 2010 17:56

Om jag lyssnar på musik och det är en Live version och man hör publiken sjunga med får jag gåshud!

Det är något magiskt med Live framträdanden.

Det bästa är självklart att vara där!!

Men ibland duger det med bara att lyssna.

Därför gjorde jag denna lista : Live för fan!

Så varsågoda. Njut!

Av Linn - 25 november 2010 15:27

Idag har varit ganska fartfylld. Halv tolv ringer Karin och säger att det kommer gubbar och ska fixa värmen.

Inte för att jag märkt så mycket av att det skulle blivit varmare, men iallafall.

3 gubbar stövlar in och här sönder en ventil så det läcker vatten över hela köket. Och får kalla in 2 gubbar till. Men nu när jag kommer hem kvarstår samma problem. 2 element funkar inte och mitt element i mitt rum är bara ljummet :S


Skitsamma, jag följer med Karin på lunchen till hennes jobb.

Och under kaffet slås vi av den briljanta idén att vi ska bilda ett lag till julhoppningen..

Till detta hör att jag ALDRIG har hoppat med en häst..

Jag har knappt ridit så man kan kalla det att jag kan rida. Denna hoppning är den 19 december. Och vi ska vara utklädda dessutom.

Så på Måndag börjar Karins BootCamp för att få mig hoppklar om 3 veckor.

VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?

Visserligen känns det ganska roligt, att ha något att göra.

Men hur ska detta gå?

Karin har även bestämt att vi skall filma hela förloppet. Så att man kan skratta lite extra åt stackars mig...


Och här är den stackars hästen Twister som ska stå ut med detta spektakel:

    Men han är tydligen väldigt snäll och lugn, så vi lägger allt vårt hopp till honom :)

Önska mig lycka till!

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards